Tema: Re: Kuris platikiniu langu pasirinkimas geresnis butu naujai statomamnamui?
Autorius: Vds
Data: 2014-01-27 20:26:45
Pritariu Pagoniui, kaina atrodo didoka. Bet skirtingų matmenų užsakymus
labai sunku sulyginti. Vasarą aš irgi užsakinėjau namui langus (28
kv.m., 12 vnt.). Gal kiek ir perlenkiau lazdą, nes susirinkau 22
skirtingus pasiūlymus. Užsisakiau Sumedoje (Veka Alphaline 90 ), kokybės
ir kainos santykiu likau patenkintas.