Tema: Re: Jungikliai, rozetes
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-17 11:08:05
2014-01-17 10:57, Karlsonas rašė:
> Pas tave veikia, pas mano du pažįstamus kibirkščiuoja ir dega.
> Nenorėdamas ant savęs eksperimentuoti pasirinkau Jung.
> Suprantu kad tamstai beigi Vingių Jonui baisiai skaudu kai peikiamas
> jūsų naudojamas daiktas, bet nereikia į tai taip jautriai reaguoti. Tai
> tiesiog statistika, o kiekvienas pagal tai pasirinks ką dėtis.

Šiaip jau labiausiai aš čia užsikabinau ant akivaizdaus melo, kad Jung
kainuoja tiek pat kiek Vilma. Nu nekainuoja tiek pat. Ir skirtumas tas
ne keliolika ir net ne keliasdešimt procentų, o kartais skaičiuojamas.

Taip, Vilma nėra labai kokybiskas gaminys, bet taip, kad jungikliai iš
penkto karto įsijungtų, o rozetės degtų - nu sorry, neteko susidurti.
Gal čia dabar pagedo, bet yra pora būstų su prieš 6-9 metus darytais
remontais ir nėra ten su ta Vilma kažkokių ypatingų blogumų.