Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: finito
Data: 2014-01-14 10:45:40
kad Ergo pigus tai ne rodiklis, reikia salygas ziureti. Pas juos ten
niuansiuku - jei remontas vyksta, tai vienokios salygos, jei jau
neremontuojama, tai kitokios.

bet siaip kai buta draudziausi tai su Ergo uzkniso mane - gal virs valandos
biure prasedejau, pakol man isaiskino kas kur kaip ir sukalkuliavo. Nes
online kalkuliatoriaus nera kad pats galetum susiskaiciuoti ko nori, o ir
pas juos pacius biure sistema gana letai veikia.