Tema: Re: Senuku Pentacolor ?
Autorius: qwerty
Data: 2014-01-14 08:10:26
Cia idomiai. Principe Crown nera prasti dazai, asmeniskai esu susidures
kadaise nemazai. Gal ne tokius pardave (pvz kokius akrilinius luboms
skirtus) arba tiesiog labai suprastejo paskutiniu metu. Neatmesciau
galimybes, kad LT pradejo gaminti.

O siaip bendrai - jei nori gero atsparumo dregnam sveitimui, imk pusiau
matinius (silko blizgesio). Matiniai visada prasciau plaunasi. Ta prasme
purva isplausi, taciau ta vieta liks papoliruota ir igaus blizgesi, kuris
matysis ziurint sonu.