Tema: Re: blokeliai ir polistirolas
Autorius: Zaba
Data: 2014-01-13 21:55:58
As rinksiuosi 1000x1000 lapus, nes maziau siuliu. O del frezuotas ar ne
frezuotas dar galvoju. Siaip is siltintoju girdejau ir ne is vieno, kad
Neoporas parduodamas daznai zalias dar nesubrandintas (slapes) ir kai jis
isdziusta issiklaipo. Tai jei toks papuls ir bus frezuotas sunkiai matysis
kaip vienas ant kito sonais gulasi. Siaip tas frezavimas yra grynai
marketingas ir siltinant issimeta apie 5 % viso siltalo. Jei ne frezuotas
gerai matosi kaip gula ir jei blogai, tai visada galima paslifuoti ir
padaryti idealu suleidima. O Ukmerges gelzbetonio vienas is specu sake, kad
jau nuo 20 cm storio nera prasmes frezuoti, nes kuo didesnis storis tuo
maziau itakoja sonu nelygumai, jie issiniveliuoja per 20 cm atstuma, jei
plonesnis tai jau frezuotas gal ir geriau.. Zodziu nera vieningos nuomones.
Pamastymai laukiami.