Tema: Re: smirda krosnele
Autorius: bzik
Data: 2014-01-13 15:06:04
keisti gaminiai. Dvi spižinės, skirtingų gamintojų. Vienai pakako porą kartų
normaliu režimu užkurt, kita per kelis kvapą išdegino.

"neturiu"  wrote in message news:lb0llk$g7$1@trimpas.omnitel.net...

man padejo ksitinimas iki raudonumo, kaitinau vasar1 u= lango 20 kambaryje
40, buvo linksma ir silta,
smid4jimas tesesi apie menesi
"forewer" <forewer@forewer.com> paraðë naujienø
praneðime:lb0k9l$u05$2@trimpas.omnitel.net...