Tema: Re: oro padavimas krosnelei/kkk is lauko
Autorius: Sail
Data: 2014-01-13 08:49:11
Paaiskink man durnam, kaip tas degimo laikas veikia ir skaiciuojamas? Apie
kiauras krosneles, kur viskas mygom islekia i kamina nekalbam, kalbam apie
normalias.

Nes durnu supratimu X kilogramu malku turi Y kaloriju silumos. Jei bandysi
jas smilkyti 10 valandu, tiek krosnele tiek kaminas bus per salti ir turi
uzsisikti dervomis. O jei kurenti normaliai, tai pora valandu ir vel turi
mesti malkas, nes lieka tik zarijos. Kai mesa rukiau, tai dvieju malku
uztekdavo dviem valandom "degimo", bet dervos kiekis tai sunkiai
isivaizduojamas?

Tai kaip ten turi but is tikruju? Daug valandu ir kaitriai dega?