Tema: Re: ar gispsas islaikys TV?
Autorius: Stork
Data: 2014-01-11 22:20:17
Pas mane i vienguba gipsa, su 8 varztais-laiko gerai. Principas dideliu
sriegiu metalinis  kaistis i gipsa, o i ji medvarztis.
Jei nori ieskot metaliniu profiliu sienoje-patariu susirast stipru (dideles
traukimo jegos) magnetuka ir jis tau parodys kur yra g/k varztai susukti i
profili (pacio profilio netrauks). Bet man asmeniskai geriau susisuko i
gipsa, nei i profili, nes besukant metalinio kaiscio sriegis apsilauze ir
isplake gipse didesne skyle, nei reikia.

"Leon'" <xx@sxs.lt> parašė naujienų
pranešime:lam6d5$9tm$1@trimpas.omnitel.net...