Tema: Re: Pilnai imontuojamas gartraukis be variklio
Autorius: finito
Data: 2014-01-10 11:56:27
Del to "galingas" noreciau ikisti savo trigrasi. Parduotuveje pardavejai
stumia, kad "reikia pirkti galinga gartrauki, priklausomai nuo patalpos
ploto" ir tt., mano kuchnei bent minimum 800 m3/h. Bet kai paklausiau, kokia
nauda is tos galios, jei plastikiniai langai sandarus ir visi uzdaryti, ir
realiai nera oro padavimo, ir ventiliatorius "vakuuma" kapoja? Tai tada
shikt mikt ir nieko daugiau negali i tai atsakyti, kaip kad "nu joo, bet
galingesnis tiketina bus ilgaamziskesnis" :)