Tema: Re: plevele langams
Autorius: Giedrius P.
Data: 2014-01-10 09:16:04
Na, demonstraciniuose filmukuose tai ten viskas paprasta, bet pas mane
didelis langas isskaidytas i 6-is mazesnius is kuriu du atsidaro+viena
orlaide su darinejimo mechanizmu, tai siekiant nepriekaistingai
estetinio vaizdo gali buti problemu pirma karta montuotjant+iseiga tos
pleveles gali buti nemaza, stai ir klausineju.