Tema: Re: Namu kino sistemos
Autorius: dz
Data: 2014-01-09 22:17:27
na koloneles man isrinko katinas, nes baisu buvo pirkt su medziaga, ieskojau
su metaliniu tinklu...

na stiprintuvas po defaultu be subo groja stereo, bet galima ir su subu
nustatyt, bet kazkaip be subo lyg ir geriau, koloneles pajungtus bi-amp
rezimu, paprastai pajungt dar tingejau pracekint, bet jauciu skirtumo nebus
jokio

ps.: sorry, netycia padariau reply asmenini:)

"Liveris"  wrote in message news:lamlgj$nvj$1@trimpas.omnitel.net...

Na sunku ka sprest, bet manau reikejo viska susijungti pries perkant ir
perklausyti. Nenustebciau jei butum sukeites priekines su mano rasomom,
butum likes nustebintas ;)
Arba stiprintuvas neskirtas groti stereo  be subo, pats toki atveja turejau
su VIDO pigena. Perstacius priekines kolonos prie kito stipriako, viskas
kitas garsas buvo.