Tema: Re: Sklypai apie VLN
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2014-01-09 10:07:40
Pala, o ne ten aukstos itampos laidai eina? Nepamenu tiksliai, bet kazkur
aplink ta vieta...

"pavidalas"  wrote in message news:lalhft$i9l$1@trimpas.omnitel.net...

Sita vieta is tikruju superine. Salia statausi. Tik reikia buti atsargiam
jei perki dar neuzstatytoj aplinkoj. Nes man nepasiseke - labai apstate
aplink skruzdelyniniais kotedzais ir net daugiabuciais.

Dar cia gali paziuret:

www.bigA.lt