Tema: Re: Fibo vidsienies ?
Autorius: Darius-B
Data: 2014-01-08 20:41:50
Nu kaip, prie neglaistytos sienos pridejus 2m guslciuka matosi tie
sokinejimai +-1mm.
Pas mane sienos atrodo taip lyg butu daroma taip kaip daroma tradiciskai:
muras - tinkas - glaistas. Blokeliai neissimusa ner ir jeigu be "rotbando"
is karto glaistai, bet tada siules idubusios matosi. O jei plyteles
klijuoti - tai tos pacios "shukos" kaip ir tinkuotai sienai.
Cia aisku jeigu naudoji klijus o ne cementini skiedini. Svarbiausia lygiai
padeti pirmas eiles, veliau 2m gulsciuka pridedi patikrinti, kad viskas
tikrai lygiai ir koks brokuotas blokelis nepapuole.

"sharkius"  wrote in message news:lai3pu$o00$1@trimpas.omnitel.net...

2014.01.07 05:58, Darius-B rašė:
> Ka as zinau kas yra lygiai, pridejus 2m gulsciuka kaip kur gal kokie
> 1..2mm yra pabangavimu, bet cia greiciausiai ne del blokeliu o del
> murinimo. Siaip vizualiai net ir su 500W halogenu neprisipisi:)

Nu as ne apie mizernus pabangavimus, ta prasme, "neisimusa" blokeliai lauk?