Tema: Re: Garso izoliacija vaiko kambary
Autorius: Giedrius P.
Data: 2014-01-08 08:23:05
Is serijos "mane muse sagtimi per galva, tai jei uzvosiu letena keleta
kartu-nenumirs, tik geresni zmones uzaugs".
Jei kazkam norma gyventi su skambanciais fuzerais (atvirai-nuskriaude
likimas), tai nereikia aiskinti aplinkiniams, kad miegas su
ventiliatorium, granulem ir mechanizmu veikimu yra geris neapsakomas.

Shlipsai, turiu kazkiek panasia problema del garso izoliacijos. Keletos
savaiciu eigoje susitinku su vienu statybu ekspertu (ne
"egzpertu"-mokslu daktaras praktikas apsigynes disertacija akustikos
srityje statybinese konstrukcijose).paklausiu ar uzsiema konsultavimu
svetimiems zmonems, jei bus poreikis-klauskite, rekomenduosiu.