Tema: Re: Q: kokia danga deti i vaiku kabmaryje?
Autorius: finito
Data: 2014-01-07 15:07:12
Ziurint kokio amziaus vaikai ir kokio lygio kambarys. Jei kokie mokyklinio
amziaus, tai dzin, dek bet ka, bet ikimokyklinukams as dabar gal deciau
kilima. Nes realiai vaikai daug zaidzia ant grindu, grindys saltos, tai
prisizaidzia iki snargliu ir kosuliu. Tai vis vien gaunasi kad kilima
paklojau kad ne ant pliku grindu sedetu. Bet jei grindys sildomos tai dzin
kokia danga, dek tokia kaip ir visur kitur.