Tema: Re: Plastikiniai langai
Autorius: MP
Data: 2014-01-07 10:46:31
Rudeni susidejau pats Brugmann'a. Viskas ok.Kaip bus ateityje - laikas
parodys.
Pas broli tuo pat metu dejo Rehau, tai teko paciupineti truputi irgi.
Brugmanno ir plasmase ir profilis viduj grezent jauciasi kad
storesni/stipresni. Gerai ar ne - nzn.Bet vitrina pas mane stovi kaip
ikalta, pas broli jauciasi kad per viduri turi siubavimo/lingavimo.Dyzdziai
panasus.Tiek pas mane, tiek pas broli 3 stiklu 44mm paketai.Tiesa, man kv.
gavosi gerokai pigiau.Jei domina, galiu duok kontakta.