Tema: Re: Dazai sienoms, luboms
Autorius: finito
Data: 2014-01-07 10:00:38
bbz, man Sadolin-u Bindo 3 daze lubas, Bindo 7 daze sienas, viskas kaip ir
normaliai. Tik reikia ir Sadolino gruntu nudazyti, ir dviem sluoksniais dazu
dazyti. Nes be grunto kitaip reiketu trim sluoksniais dazu dazyti. Bet to
grunto kaina beveik kaip baltu dazu litro, tai skaityk islaidas 3
sluoksniams.
Yra ir kitu markiu, bet cia jau nuo kisenes priklauso ka gali sau leisti.
Ant akciju Senukuose pataikius visai ok kainas galima rasti, ziurint kur
ketini pirkti.