Tema: Re: del verzliasukio
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-01-07 08:28:33
Grezti galima, bet dedasi tik sesiabriauniaiantgaliai, tame tarpe ir graztai
su sesiabriauniais galais.
Esu mates pirkti adapteri su sesiabriauniu galu ir uzspaudziama mini galvute
apvaliems graztams.
Grezti su situo is sesiakampiu graztu kartais net geriau nei paprastu
graztu, nes sitas apsuku turi zymiai daugiau.