Tema: Re: patalpų vėsinimas vandeniu
Autorius: Sail
Data: 2014-01-06 10:33:13
Tarpas tarp sienu ir pakloto isgelbes, jei kondensatas rinksis kibirais? Cia
gi tas pats, kas uzpilti visa kambari vandeniu, tokiu atveju parketas rakom
visada atsistoja.

Paskutines kelias vasaras uzdarydavau per karscius garaza, nes oras lauke
budavo tiek dregnas, kad palei pamatus viduj rinkosi kondensato balos,
reikejo skuduru valyti ir grezti paskiau. Net trinkeles malkinej buvo
slapios, nes dregme kondensuodavosi ir ant ju.

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message
Paprastai tam ir paliekamas tarpas tarp sienų ir grindų pakloto kad taip
neatsitiktu, o tarpas pridengiamas grindjuoste. Tada grindys turi kur
laisvai vaikščioti.
O tu to negirdėjai?