Tema: Re: vedinimas be rekuperatoriaus
Autorius: Darius-B
Data: 2014-01-04 23:00:34
Ko gero sitas variantas geriausias.
KKK, ben jau pas mane siuo metu veikia apie1..3 val per para. Kaip supratau
kitas 21val i vidu eitu nesildytas oras.
Dar vienas momentas: pries kurdamas KKK su anglimi, name uzdarau visus
langus, katilineje praveriu langa ir sandariai uzdarau katiline. Kitu atveju
namie kvapas kaip gelezinkelio stotyje. Kai kaimynai uzkuria savo KKK
situacija analogiska. As del sito ir atsisakiau rekuperatoriaus.

"Terpentinas"  wrote in message news:la9p66$khh$1@trimpas.omnitel.net...

Atidaryti/praverti  langa