Tema: Re: Q: Matrasas
Autorius: 911
Data: 2014-01-04 16:13:42
o su kuo lygini kad taip skambiai reiski nuomone?
su barakine spyruokline lova ir 30metu veilokiniu ciuziniu?
nes nu man neina kazkaip nustatyt pagulejus parduotuvej 2min kuris geras kuris blogas, tai taip ir kankinuosi ant pirkto pries 10metu :D
Turint kazkoki kainu sieki tai dar nu gal ir imanoma kazka ten isirinkt, bet jei lyginam diapazona 500-5k tai sunkiai isivaizduojama.