Tema: Re: tinko valymas druskos rugstim
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2014-01-03 13:35:09
Bandziau su rugstim ir supratau kad tai labai jau letai gaunas.
Dabar kaip tik vyksta valymo darbai su kampiniu slifuoliu. Dabar valomos
nesumurintos plytos. Per diena nuvaloma apie 120 plytu. Savikaina apie 60ct
viena plyta.

"cD-r0m"  wrote in message news:la660r$j4j$1@trimpas.omnitel.net...

Nes daug kas laisva ranka siūlo su ja valyt, niekad nedirbes, nežinau :)

Grindų plotas - 60kv, apie 70% sienų bus atidengtos, kaip senamiesčio
kavinės rūsiuose, tik pas mane nemažai kur stambūs akmenys iki ~1.70m
aukščio. Arkines lubas paliksiu tinkuotas.