Tema: Re: vandens is grezinio kaina
Autorius: Nioka
Data: 2014-01-03 13:01:24
Pas mus 7 namams grezinys, gylis ~70m. Kubui visais laikais 1kWh elektros.
Grezinio siurbliui pajungtas atskiras skaitiklis.

P.S. Anksciau buvo kitas siurblys, kuris dirbo be hidroforo, t.y. palaikydavo
pastovu slegi visa laika pumpuodamas. Atseit tokia sistema geresne, maziau
apkrauna siurbli (jis labai mazai sukasi, kai pakanka slegio), nera isijungimu
varikliui, o tik dideja apsukos. Bet tada elektros prisukdavo zymiai daugiau.