Tema: Re: Granuliniai katilai ir ju valdymas
Autorius: Arvydas
Data: 2014-01-03 08:43:45
gal trauka per didelė ar per maža tuo metu buvo, ir neužsikūrė.
Na bet tik 2 tokie kartai buvo, iš beveik 300...

"Donatas"  parašė naujienų news:la4ar9$64p$1@trimpas.omnitel.net...

o del kokios priezasties gali neuzsikurti ? ir kaip tai galetu padaryti
pakartotinai tik jau rankiniu budu , jei mano neuzsikuria tai del kazkokiu
problemu, ko pasekoje ismetama klaida ir jos nepasalinus paleisti nepavyks
pvz. baigesi granules, uzsikimso kazkas, prisipilde deze, sugedo jutiklis ir
t.t.
Nuotolinis gerai tik sodybai, kai laikai min , o kai vaziuoji nusistatai
norima rezima. Namams uztenka valdiklio nuo lauko ar vidaus. Visa kita
reguliuoja kambariuose esantys kiekvieno ziedo ar radiatoriaus valdikliai.
O esant klaidai beveik visi turi klaidos rele, kurie uztrumpina kontaktus
--
-------
Donatas