Tema: Re: Langai jūsų namuose
Autorius: GunGame
Data: 2014-01-02 10:33:40
taip, tai vienas is variantu - pataupyti namo statybose, bet po to , laikui
begant, kiek daugiau sumoketi uz pastato sildyma.
Neskaiciavau nieko tiksliai, bet manau kad pataupius ant langu ir
apsiltinimo, ne tiek jau daug uz ta sildyma ir sumokesi per kokius 7 metus.

"MS" <ms@x.lt> parašė naujienų news:la37f0$ti7$1@trimpas.omnitel.net...