Tema: Re: patarimo del LMDP susukimo
Autorius: Darius
Data: 2013-12-29 21:29:24
Aciu, po truputi darosi aisku, kad neaisku. ;)

Aisku del grazteliu - pasimatuociau ir pasirinkciau tinkamus. Del to spec.
grazto dar abejoju, nes vienas kazin ar isigudrinsiu dvi plokstes
reikalingoje padetyje laikyti ir dar grezti. Bet su paprastais grazteliais
tai tureciau susitvarkyti.

Kitas dalykas - jei jau naudoti konfirmatorius, tai kokius. Atsidariau
cia:

http://www.joldija.lt/lt/katalogas/tvirtinimo-detales/konfirmatoriai/

Sakyciau, yra pasirinkimas. :)

Vis delto rinkciausi 5 arba 7 mm. Tie 6,3 mm nepasislepia. Nors gal taip
ir dar tvirciau. Kitas klausimas - kokio ilgio reiketu 18 mm plokstei?
5x60 uztektu ar geriau 7x70? Ar 7x85? Ar 7x60?

Dar toks dalykas neaisku, kiek nuo krasto galima juos naudoti? Man reikes
lygiai sulig krastu jungti, tai skyles centras gaunasi 9 mm nuo krasto.
Medvarztis laikytu, o konfirmatorius ar neislus? 9 mm minus 3,5 mm lieka
5,5 mm nuo krasto. Jeigu tai jau per arti krasto, tai dar gal pavyktu
pergalvoti ir atitraukti nuo krasto kai kur toliau. Arba naudoti 5x60
konfirmatorius.

Gal internete yra kur pasiskaityti apie baldu is LMDP gamyba?