Tema: Re: skalbimo masina uzlinko, gak kokie komentarai?
Autorius: monaxas
Data: 2013-12-22 17:04:58
Nepyk, bet dėl normalių meistrų trūkumo remontuojuos pats arba keičiu daiktą
(irgi Kauno raj. rytinė dalis)

nu tai viskas yzi - pajungi siurbliukas tiesiai nuo 230. Jeigu sukasi - suki
galvą toliau, nes pizdiec rebusas: kodėl nėra įtampos. greičiausiai bus
vadymo plokštės simistorius ar koks kitas trikojis nušautas.