Tema: Re: Balkiu prisukimas prie betono
Autorius: Nioka
Data: 2013-12-22 11:37:42
Aciu visiems, jau pakabinau. Klijus Kleiberit Pur esu naudojes.
Bet dabar panaudojau ankerius staktoms. Bruseliais priremem balkius
prie perdangu su tokia jega, kad kai kur islyginom balkiu linkimus.
Tada grezimas D10 per balki, D10 i perdanga ir fiksavimas stakt. ankeriais.
Pora kartu pataikem i armatura, tada i ta pacia skyle truputi istriziau ir
viskas tvarkoj. Prispaudimo jega lenkiant balki tokia, kad turbut klijai
neatlaikytu, t.y. klijai atlaikytu, bet atplishtu betono arba balkio pavirsius.
Dar karta achiu uz mintis.