Tema: Re: Planas GSM signalizacijai
Autorius: Yvl
Data: 2013-12-18 17:13:45
bet tai gerai turetu uzpist toks SMS trafikas kas diena :)

"svk"  wrote in message news:l8rpej$oqg$1@trimpas.omnitel.net...

labas kontraktas už 5Lt (prieš tai buvo labas prepaidas už tiek pat).
Bet signa mane kasdien informuoja apie būklę, įjungimą, išjungimą,
suveikimus ir tipą - gaisras ar kiti davikliai, elektros dingimus ir
atsistatymus.  Visa tai siunčiama keliems telefams + skambinama suveikimo
metu. Vien sms eina keli šimtai / mėn. O jei dar pvz šuo kankina signą, tai
tada kas kelias minutes gauni: suveikė, o po minutės - atsistatė, ir vėl iš
naujo...
Tad planai "moki už kiek naudoji" netinka bent jau man.

"jolas"  parašė naujienų news:l8rl28$jbe$1@trimpas.omnitel.net...

Kokia kortele naudojates? Koks planas?