Tema: Re: dar as apie baldu gamyba
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-18 11:05:21
On 12/18/2013 10:59 AM, Evaldas wrote:

> Mane (netiesiogiai) siunčia ne todėl, kad aš Evaldas, o todėl, kad noriu to ko jie nesugeba /nenori daryti.
> O va tave siunčia visai dėl ko kito...

tai cia tau taip atrodo.
persiskaityk savo postus is naujo dar karta. mastyt nesiulysiu, nes gi
tau visi kvailiai aplink, kurie ta sugeba.
apskritai didzioji dalis tavo parkiu del to, apie ka daug reki mazai
zinodamas. tada paprastai grubiai tariant gauni 'formule' po nosim,
argumentu nelieka, apart asmeniskumu, ir belieka kvailiais isvadinus ir
nx issiuntinejus isdidziai 'iseit' skiautere mosikuojant.
panasu kad neapsiriboji newsais...