Tema: Re: gyvatukas
Autorius: dz
Data: 2013-12-15 16:41:41
nu tai ko jam neveikt, pripili vandens ar kokio antifryzo, ikisi tena,
uzaklini sklyles jei gamykliskai atviros nu ir sila, tik prisipildyt
protingai reik, kad sildamas skystis turetu kur pasiplest

"Shlipsas"  wrote in message news:l8kdhv$hn$1@trimpas.omnitel.net...

man minejo vilproj kad jis jis gali veikti ir be sildymo sistemos, t.y.
atskirai nuo elektros. jei nieko nemaisau.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96