Tema: Re: (skaitmenin?s) televizijos laidai
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-12-11 21:06:21
Lysti, gryžti, kas jus lietuvių kalbos mokė?

"Kurmis"  wrote in message news:l8abn6$3hj$1@trimpas.omnitel.net...

matau kad diskusija isibgejo, o man tebuvo noras suzinoti ar tas nelamtas
utp kabelis bus tik youtubui ar ir kadanors Gala pasileisiu. kadangi
lietuvoj telikas rodo tik sukcius, o teo nesugeba pasiulyti nieko idomaus,
tai man ir vieno UTP bus gana, nieko nekeiciant.
reklamom paziuret nereikia jokiu ten navarotnu kabeliniu ar dar konors.
p.s. smagu kad dalyvaunat taip aistringai, bet kabelis per sienas papildomai
jau nepralys ir ner prasmes kaip kuriems ieskoti geografijos vadovelio kad
gryzt is ten kur nusiunte kitas oponentas...

Kurmis