Tema: Re: Kaip pasirašyti vekselį kai abu žmonės skirtinguose miestuose? :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-11 09:02:02

"vaidas100"  wrote in message news:l8925a$lvv$1@trimpas.omnitel.net...

>Vekselis dėl pinigų skolinimo.
>Yra būdas kažkaip elektroniniu būdu pasirašyti/sudaryti?

Yra. Nes:

http://www.evekselis.lt/web/wp-content/uploads/2012/10/Notaru-rumai-del-evekselio.pdf

Iš kitos pusės, bent jau man Vilniuje nepavyko rasti adekvataus notaro,
kuris sutiktu toki vekseli uzprotestuoti - visdelto pas juos viskas labai is
leto, kas ne visada į nauda klientui. Praktiskai - galima eiti teisman ir
reikalauti, kad toki veiksma atliktu ir 99 proc., kad viskas bus OK, bet cia
jau procesas, kur jau pats mastai - nori uzsiimti ar ne.

>Ir ar tikrai teisiškai vekselis = paskolos sutarčiai pasirašytai notaro?

Tikrai ne.

>Ir šiaip įdomi bet kokia info apie žmogaus skolinimą žmogui su palūkanom...
>:)

Rizikuoji.