Tema: Re: briketai
Autorius: CatBlack
Data: 2013-12-10 16:27:52
bbz, bet imant viena briketa, jis juntamai sunkesnis.

"Raimis" <raimis@raimis.lt> wrote in message news:l8776b$p2n$1@trimpas.omnitel.net...
O Azuoliniu 10kg  geriau,nei 10kg paprastu ? :)

"CatBlack"  parašė naujienų news:l86mfb$8oh$1@trimpas.omnitel.net...

Rudeni paemiau po 550 azuolinius (po 9vnt. maiseliais) is strielciu, bo
buvau prarades vilti jau..

Nezinau, reikia kooperuotis ir veztis is kokios Rusijos ar dar koki biesa,
kai kainos tokios uzkeltos..

"tds@home" <no@email.com> wrote in message
tai kad dabar visur (bent jau kur skambinau) po 500Lt.. Sutikciau ir tuos
500 lt moket, tik kad butu kokybiski. Nes pries tai tris metus is skirtingu
tiekeju emiau, kol suradau tai, kas man patinka ir tinka.. Dabar vel teks
pradet ieskojimus.