Tema: Re: ismusineja saugiklius
Autorius: rl
Data: 2013-12-10 14:37:50
Nu prasom: apsinesa puodu dugnai geltonu sudu; ant spinteliu virsaus
kaupiasi degimo nuosedos tokios juodos; jei isbega per virsu kokia
sriuba ir dar pakliuna i degikli / jungiklius - tai uzsiknisi valydamas
/ dziovindamas; siaip uzsiknisi valydamas; jei namie dujos tik del
virykles - tai dar duju skaitiklis kazkur kabo ir trukdo, plius vamzdi
atvesti reikia iki virykles; negauni geresnio elektros tarifo; pavojinga
vaikams, nes gali atsukus palikti; degina ora bute...

Pliusas: kai dingsta elektra namie, gali gamintis valgyti :)