Tema: Re: OT: peilių galandymas (Vilniuje)
Autorius: spakainas
Data: 2013-12-10 12:19:38
Turiu šitą:

http://aic.lt/lansky-galae-stuvas-standart-lkc03/peiliai-ir-ae-rankiai/peilia-galae-stuvai/prod_2283.html

Nu kaip ir neblogas daiktas, gal kiek įtarimų kėlė pradžioj tie
tvirtinimo dratai - virbalai, tipo kad nevienodas kampas gausis ar pan,
bet pripratau ir viskas ok gaunasi. Tiesa, peiliai pas mane ne patys
šustriausi, ten kokio damasko plieno nebandžiau galąst. Žodžiu, savo
kainą atgroja su kaupu. Jei norisi rimčiau, reik jau kokias staklytes
imt, nes jeigu ašmenys nesuformuoti, tai pirmą kartą iiiiilgai truks kol
suvesi, ypač jei metalas ne aliuminis, na bet čia su visais rankiniais
galąstuvais taip bus.