Tema: Re: grindjuosciu meistro
Autorius: svk
Data: 2013-12-10 00:48:24
Būtų visai teisinga paskelbti, kokios tos grindjuostės (medžiaga), kokios
sienos bei grindys, koks pageidaujamas tvirtinimo būdas. Gal paaiškės, kad
reikia kokios nors labai specifinės patirties :)

"ZyMan"  parašė naujienų news:l85fbd$io0$1@trimpas.omnitel.net...

Na as suprantu kas tuos darbus atlieka, taciau man reikia kontaktu
zmogaus kuris dirba toki darba kruopsciai ir zino ja daro.