Tema: Re: dezute pastatyta. Ar dengti langus?
Autorius: Zaba
Data: 2013-12-09 17:29:48
Perdangos plokstes reikia is apacios butinai pragrezioti (tose vietose kur
yra horizontalios kiaurymes), kad nesikauptu vanduo, kai kurios perdangos
plokstes maciau jau turi gamyklines drenazo skyles. O del dengimo tai jei
keramikiniai blokeliai tai butinai palanges dengti plevele, o del pilno angu
dengimo tai as irgi svarsciau, tai uzdengiau iki daugiau kaip puses (palikau
apie 30 cm tarpus virsuje), kad liktu dar ir orui vaiksciot. Zodziu jei
pamatas paprastas greztinis-polinis tai tas sniego pripustymas ir atsilus
dregme dzin...