Tema: Re: betoninių grindu buterbrodas
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-12-08 22:41:46
> na belekokia plevele, storesne tik, kokia bet 0,2mm reiktu, kad neplystu
> klojant, kadangi 60m2 per 5 patalpas tai cia siuliu gali ir visai
> nesigaut, nu o kur gausis (tarp patalpu) tai kad perdengt per pusmetri
> ir gerai, suklot ta plevele tai per kokia 1 - 2 val ir pats gali

Galvojau kokia spec tam yra.. Žodžiu bus juodas celofanas, t.y. tai ką
ir taip galvojau teks dėt.

> jokiu, bet jei patalpos sildomos tai nelabai protinga

Gal, ne mano idėja ten buvo.. Ar teisingai supratau, kad neuždėjus žvyro
šiluma pabėgs? Ta prasme klausimas buvo ar galiu viską ant smėlio daryt,
ar reiktu būtinai žvyrą dėt. Jei taip, tai kiek jo pilt ir kokio smulkumo?

Dar kart ačiū už naudingą info :)