Tema: Re: Latviski berzo briketai
Autorius: Sail
Data: 2013-12-06 10:28:11
Cia ne tas.

Buna toks pseudo bum, kai kaminas jau blogai traukia, o burzuike karsta.
Imeti malku, nuo karscio vykstant duju generacijai prisikaupia duju, ir tada
per visus nesadarumus tik vrummm dumu kamuoliai vidun. Uzsidega smuginiu
metodu ar silpnai sprogsta, kazkas pansaus.

Netikras toks sprogimas, bet, jei peciaus ertme afigenno dydzio (kaip tik
toki simet man kaime pastate), tai speju imanomas variantas kad nuo slegio
gali peciaus sienas isvartyt.