Tema: Re: makita vs kinietiska piguva
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-12-05 20:43:12
ir tu nori pasakyt, kad tie japonų staliai virtuozai dirba su hujovais
kitaiskais kaltais? Ko tais abejoju.

Elementarus pavyzdys, siaurapjūklis. draugas pirko Skill'ą, aš Kress'ą
už 3x brangiau. Nekalbant apie užsipisimą kiekvieną kartą kai reikia
įdėt pjūkliuką, nekalbant, kad jis niekad nepjovė statmenai, tai dar po
neilgo laiko ir sulūžo taip, kad garantinis konstatavo netinkamą
naudojimą. Vat jums ir prašom kaip sakant.