Tema: Re: Reikalingas "servitutinis" teisininkas
Autorius: ejs
Data: 2013-11-27 11:52:50
2013.11.27 08:55, Vidas Makauskas rašė:

> Kiek esu susidures tai klojant valstybineje zemeje uzteko gauti leidima
> apskrityje.

Ne leidimą, o sutikimą kloti inžinerines komunikacijas valstybinėje žemėje.

> Siuo atveju, isivaizduoju, kad visi ano meto popieriai buvo,
> nes vandentiekis priduotas ir uzregistruotas, bet formuojant sklypa
> servitutas nebuvo iformintas. Savininkas turejo stoveti uz duru ir
> laukti kol bus formuojamas sklypas? O is kur zinoti zemetvarkininkams,
> kad ten yra vandentiekis?

Sklypus apiformina ne žemėtvarkininkai, o matininkai.
Jiems priklauso sužinoti visas faktines aplinkybes.
Pvz o gal sklypas priklauso NATURA 2000 teritorijai? To irgi nesimato,
bet apribojimas įrašomas.

Pas Vilniaus vandenis pasiklausti? Bet juk tai
> ne vandenu nuosavybe. O kaip to[ponuotrauka? Kiek zinau tai ji galioja
> metus laiko. Gal vandentiekis buvo priimtas ir uzregistruotas be
> toponuotraukos?

Jei taip pridavė - valio. Asmeniškai aš nepriimčiau be išpildomosios
dokumentacijos.

--
ejs