Tema: Re: Sildomu grindu vamzdzio nuolydis
Autorius: Ostapas
Data: 2013-11-25 16:03:27
aukščiausiam taške statomas nuorinimo vožtuvas ir px visi tie nuolydžiai.
mano atveju kolektorius gavosi aukščiau nei I a. grindys - pradžioj paleidus
siurblį max greičiu girdėdavosi kaip suveikinėja automatiniai nuorintojai.
antram aukšte gražiai iš sienos išvestas toks pats nuorintojas - ar
suveikinėjo kada nors nežinau, bet viskas puikiai šyla.
žodžiu, nesuk galvos.