Tema: Re: GSM signalizacija sode
Autorius: Night
Data: 2013-11-25 14:27:26
Del garantijos nesigincyju. O kas del tiksliu kainu tai nedirbu sioje
sferoje ir neturiu apie jas supratimo - radau faktura su skaiciuku 750
kuri mokejau uz ta daikta, padalinau praktiskai per puse ir smarkiai
nesigilinau. Mano supratimu visai normalus deal'as. O jei tamstai
netinka - nebuti pult pizdavotis iskart. Nu bet cia niufsai, ko as
tikejausi? :)