Tema: Re: betonavimas prie -1C
Autorius: Arj
Data: 2013-11-22 18:16:37
trumpai - betonuoti galima ir prie -15 *

* yra papildomu salygu (reikalingi priedai betonui + saip nuansu yra)

"Vaidas"  parašė naujienų news:l6np1p$b6q$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
  meistrui liko pabetonuoti ar kažkaip kitaip (armavimo klijais,
plytelių klijais) užtaisyti tarpą balkone tarp plytelių ir balkono durų
visuose (iš lauko). Košės prikrėsti reikia kokį puskilį kiekvienam balkone.

Aš jam sakau - taigi šalta, viskas, negalima atlikti. Jis man sako -
taigi iki -5C galima dirbti.

Katras teisus? Arba kitaip: jei ant pakuotės rašo nuo +5C, tai ir
reiškia nuo +5C ar yra "galima ir prie mažesnių temperatūrų". Galbūt yra
medžiagų, kurias gali naudoti ir prie lengvo minuso?

Vaidas