Tema: Re: skalbimo masina-geltonuoja guma
Autorius: Ostapas
Data: 2013-11-22 09:21:32
candy pas brolį jau turbūt 7-8 metai skalbia (nzn ar kaip nauja) - irgi
negeltonuoja niekas. pas mane ~1,5 metų - irgi normaliai. tik džiovyklės
būgnas pasidažė nuo chujovos violetinės patalynės.
bet šiaip - nu nėra ko norėt iš pigios turkiškos technikos. tris kartus
pagražins į garantinį ir bus OK.