Tema: Re: lauko led prožektoriai
Autorius: bzik
Data: 2013-11-21 10:24:21
naudoju vieną. Kai > -20, kartais nebeužsidega. Nors kainos prasme tai
geresnis variantas

"Dainiushas"  wrote in message news:l6keo9$bio$1@trimpas.omnitel.net...

tai tik pirmas kelias minutes, paskui įkaista ir šviečia normaliai. Pas
mane kieme tris metus atšvietė CFL'ai. LED'us gavau dėt tik todėl, kad
kažkas atsitiko su laidais ir pradėjo mėtyt automatą - perdariau į 12V.....