Tema: Re: vidaus kabelis laukui
Autorius: bzik
Data: 2013-11-19 10:19:45
yra laukui nuotėkio rėlė. Jei nesuveiktų, suveiks įvadinis nuotėkis.
Klausimas kilo dėl santykio su UV. Jei po x metų izoliacija sutrupės, gal
geriau iškart klot lauko kabelį.

"svk"  wrote in message news:l6f6h0$5uv$1@trimpas.omnitel.net...

Jei jau mėtė su 220V, tai sėkmingai tą daro ir toliau su 12V, tik gal ten
automatų nėra?
O bzikui atsakant: gali naudoti be problemų, tik laikykis kitų saugumo
reikalavimų. Tiesa, visus pajungimus ir sujungimus aš lituoju, laidų galus
irgi aplituoju, nes jie linkę atvirame ore labai greitai oksiduotis.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:l6f60a$57f$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane pizdukai tokius į lauko šviestuvus po žeme nutampė. Tai turėjau
pervaryt į 12V, nes automatą pradėjo mėtyt. Kiek gyvens su 12V - bus matyt