Tema: Re: nuotekio rele 10mA kur?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-08 09:30:07
taikos 135d elektroskandia

0,01 skirtumines reles dazniausiai buna 16A kontaktais. Ju yra beveik visose
el.prekiu parduotuves isskyrus senukus. Jei reikia 25A - pries mazdaug viena
menesi Kaune pirkau is didmeninko Elektroskandia Taikos 135D. Jie neturejo,
bet per 3-4 dienas atsisiunte is sandelio. Kaina, kazkas iki 110LT,
Merlin-Gerin. Atvirai sakant buvau nustebintas, kad didmenininkas pardave 1
vnt.
Ten toks zalias pastatas arciau degalines ne Taikos pr, bet toj gatvej kur
jungia Taikos su troleibusu apsisukimo aikstele. Deja dirba tik iki 17.