Tema: Re: Vidaus dazai
Autorius: kiesh
Data: 2009-05-07 23:31:50
Tikurila Harmony apie 250 lt/ 9ltr.kibiras  - 50-60 m2 dviem sl.
Siaip dazai super. Ir matiniai ir kartu labai atsparus plovimui.
Bet siuo metu labai daug gandu, kad ju kokybe suprastejo. Tipo prastas
dengiamumas. Girdejau, kad ju gamyba ar tai i rusija perkele art panasiai.
Nu nezinau tiksliai. Bet is daugelio kazkaip girdisi sis negeras gandas.
O siaip kainos/kokybes santykis man tinkamas lietuvisku dazu IGIS. Viskas
ten su jais gerai.
Siap mano nuomone bet kurie dazai laikys 8-10 metu tikrai. Tik jie pajuoduos
nuo dulkiu ir panasiai ar brangus ar pigus jie butu. Ir patikekit, tikrai ju
neplausit (nu gal vietomis), po tiek metu perdazinesit ir nesuksit galvos su
visu sienu plovimu. Tai klausimas - kam tie brangus dazai...